من خودم دوس دارم پیشرفته برم بیشتر از سلامتی مطمئن شم
اگ خودت دوس داری برو اگ ن ک هیچ همون ساده
ساده و پیشرفته ندار ه گلم همه چی دست خداست هر چی اوتن رقم بزنه همون خواهد شد ولا غیر
وقتی مشکلی نباشه انومالی ساده میفرستن
من دو بار رفتم
یه بار ساده
یه مشکلی داشتم
دوباره انومالی مجدد رفتم پیشرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.