۳ پاسخ

اگه خیلی سرفه میکنه اسپری بزن بهتر دگزاست

اره من دارم میدم قرص دگزامتازون

قرص نه اما آمپول اره

سوال های مرتبط

مامان رایبد🚗 مامان رایبد🚗 ۱۴ ماهگی
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی