مامانا به بچه های یکساله تون چایی میدین؟؟؟

۶ پاسخ

آره.

دخترم ۲۲ ماهس یعنی بخاطر چایی شر بپا میکنه

زیاد عادت ب قند و نبات اینا نده .شیرینجات برای سنش خوب نی

اصلا نمیدادم عادت ب چای ندادم چون میدونستم قندم میخوره .الان ۲سال و ۷ماهشه نصف میدم فقط صبحا گاهی خالی میخوره گاهی یک قند ریز میدم .

دوست داره؟
اگه دوست داره خیلی کمرنگ اونم نبات بنداز بده بهش

بیست ماهشه دخترم پایه چایی خوردنامه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی و ایلیا ♥️ مامان علی و ایلیا ♥️ ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد