سلام ماماناعلائم رفلاکس چیه؟

۱ پاسخ

بالا آوردن
ترش کردن و حالت اینکه یچیزی تو دهنش میجوعه
خس خس سینه
گرفتگی بینی
کمرشو قوس میده
گریه و بی قراری و دل درد
بی قراری موقع شیر خوردن

سوال های مرتبط

مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان مهرانا مامان مهرانا ۲ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۸ ماهگی
مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی