دوستان آمپول انوکساپارین رو توی یخچال بزارم یا نه ؟؟

۸ پاسخ

برای چیه این آمپول؟

هواگرمه چه اتاق جه حال ولی داخل یخجال قسمت پایین یخچال بزار من قسمت پایین یخچال گذلشتم

نه عزیزم منم استفاده میکنم ولی داخل یخچال نمیزارم

ن عزیزم نیازی نیست

من نزاشتم يخچال لازم نيست

من تو دمای اتاق گذاشتم… نه خیلی گرم نه خیلی سرد

نه عزیزم

ن عزیزم تو دمای خونه بزار

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی دلم🤍👼 مامان معجزه ی دلم🤍👼 روزهای ابتدایی تولد