سلام دوستان
آمپول انوکساپارین رو باید گذاشت یخچال ؟

۹ پاسخ

بله دکتر به من گفت بزارم تو یخچال
روی خودشم نوشته یخچالیه

نه عزیزم

نه عزیزم نیازی نیست تو دمای عادی نگهش دار

این امپول واسه چیه

نه من نمیزازم يخچال

نه .

نه لازم نیست

من میذارم تو در یخچال،ولی خونه خنک باشه اشکال نداره بیرون باشه

من نزاشتم فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی دلم🤍👼 مامان معجزه ی دلم🤍👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان ☆♡سوگند ♡☆ مامان ☆♡سوگند ♡☆ ۱۱ ماهگی
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی