۲ پاسخ

اگر میخوای واقعی مفید خرید کنی بنظرم کلا برای سه ماهه اول خرید کن. لباس سایز صفر هم حتما بگیر . دختر من بدنیا اومد تا ۱ نیم سایز صفر پوشید چون سایز یک خیلی بی ریخت بود. تاازه ۳ کیلو بود

از هر سایز سه دست

سوال های مرتبط

مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان نورا و نیکا مامان نورا و نیکا ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد