خانمها سلام کسی با بتا 42.66 باردار بوده؟

۶ پاسخ

برای ۵ روز تاخیر کمه..۴۸ ساعت بعد باید تکرار شه اگه روند رشدش خوب باشه اوکیه اگرم نه که هیچی دیگه سقط میشه

اره بابا، برای من ۴۸ بود

ماشاءالله زدی 5 هفته بعد بتات هم که خوبه
چرا دیگه سوال شگفتانه میکنی😃

چندروز تاخیر داری

سلام عزیزم بتا بالاتر از ۱۰ حاملگیه حالا بستگی داره کی اون ازمایش رو داده باشی چند روز از پریودت گذشته

عزیزم بتا بالا ۷ینی مثبته

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه من مامان جوجه من هفته نهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته پنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته نهم بارداری