سلام کسی با بتا ۲۹یاردار بوده؟!

تصویر
۱۲ پاسخ

مبارکه عزیزم برای منم دعا کن لطفا 😍

چند روز تاخیری عزیزم؟؟

بله منم بتای اولم ۲۳ بود که باید بعد ۴۸ ساعت دوباره آزمایش میدادم.

چند روز تاخیری

اره عزیزم

من ۲۸بود منفی بود بعد چند روز پریود شدم

زنداداشم ۲۸ بود
ولی بعد دوروز افت کرد و صفر شد

بله عزیزم بارداری و باید تکرار کنی

من ۲۲,بود اصل اینه بره بالا تکرار کن

بله ۵تا ۲۵ باردار حساب میشه دو روز دیگ باز ازمایش میدی رفته بالا

بله بالا ۲۵ فکنم بارداری محسوب بشه

میره بالا

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
نینی دیانا نینی دیانا قصد بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته هفدهم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری