مبارکه عزیزم برای منم دعا کن لطفا 😍
چند روز تاخیری عزیزم؟؟
بله منم بتای اولم ۲۳ بود که باید بعد ۴۸ ساعت دوباره آزمایش میدادم.
چند روز تاخیری
اره عزیزم
من ۲۸بود منفی بود بعد چند روز پریود شدم
زنداداشم ۲۸ بود
ولی بعد دوروز افت کرد و صفر شد
بله عزیزم بارداری و باید تکرار کنی
من ۲۲,بود اصل اینه بره بالا تکرار کن
بله ۵تا ۲۵ باردار حساب میشه دو روز دیگ باز ازمایش میدی رفته بالا
بله بالا ۲۵ فکنم بارداری محسوب بشه
میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.