خانماااا این سرلاک رفلاکس تشدید میکنه؟؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

آره عزیزم بشدت هم تشدید میکنه

خیلی خوشمزس خودت همبنجوری بخورش بدون قاطی کردن با اب😋😋

حریره بادام اره برای رفلاکس خوب نیست سرلاک برنج بگیر خیلی خوبه

توی روبیکا 🍐 غذای نی نی 🍐 رو سرچ کن کلی غذای متنوع داره گلم
کانالش تازه کاره لطفاً حمایتش کنید کلی ایده غذا می‌زاره هر روز پروفایلش هم عکس غذای کودکه لینکش هم میزارم
@NINIFODI

بله گلم ه

اره شنیدم سرلاک خوب نیست واسه رفلاکس

دکتر پسرم گفتن از ۸ ماه بدم حریره

بادام کلاتشدید میکنه

ارع عزیز منم دارع رقلاکس بدتر کرد

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان آتریسا🌸 مامان آتریسا🌸 ۱ سالگی
مامان جان مادر مامان جان مادر ۱ سالگی
مامان شهراد مامان شهراد ۱۶ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۷ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۱۳ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۹ ماهگی