کسی میدونه تاخیز در پریود و ترشحات چسبناک دلیلش چیه

۸ پاسخ

منم همچین ترشحاتی دارم با هفت روز تاخیر و بی بی منفی

تست بزن خب

اگه قبلا نمیشدی اینجوری این بارداریه چون منم اینحوری میشدم

همینه لوسیونی بعدش سفید

حاملگیم میتونه باشه من اینجوری بودم

تست نزدی

شاید لانه گزینه

اقدام داشتی

سوال های مرتبط