سلام خانوما من خون پریودم کش داره کسی میدونه دلیلش چیه؟

۲ پاسخ

دیواره رحم هستش ک ریزش میکنه

ب نظر من یچیز طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری