خانما برام دعا کنیدامروز سنو داپلر دارم 💚

۱ پاسخ

ان شالله که خیره ب خودت استرس نده فقط صلوات بفرس هیچی نیست ان شاللع 🩷
ما دوقلودارا بارداری پر تنشی داریم باید فقط به خدا توکل کنیم🩷

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان امیر و ابرا مامان امیر و ابرا ۴ ماهگی
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی