آمپول تشکیل ریه میشه در منزل زد

۴ پاسخ

بتامتازون مگه نیست. ؟

اگه دیابت و فشار نداری میشه زد

نه..خطرناک

میشه زد ولی ممکن یکدفعه بترسی برا بچه بد باشه من سر پسرم خودم زدم سر دخترم نزدم

سوال های مرتبط

مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۲ سالگی