خانوما امپول پرولوتون برای چی باید زد؟

۱ پاسخ

بازم من جواب دادم انگار ببخشیدا
واسه جلوگیری از زایمان زودرس هست، من از هفت ماهگی میزدم که هفته هم تکمیل بشه و با همین آمپول ۳۸ هفته و دو روز رسیدم

سوال های مرتبط

مامان سانای مامان سانای ۲ سالگی
مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهشتم بارداری