نوزاد از کی دچار رفلاکس میشع؟

۴ پاسخ

والا بچه من از هفته دوم رفلاکسش شروع شد

رفلاکس چیه عزیزم؟؟گریه و بی قراری بیش از حده؟؟

والا میگن از یک ماهگی
دختر من از ۷روزگی شروع شد

دختر من از ۴ ماهگی شروع شد

سوال های مرتبط

مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی
مامان مَهبُد 💙 مامان مَهبُد 💙 ۱۳ ماهگی
مامان سیدحسین مامان سیدحسین ۱۴ ماهگی