۳ پاسخ

همه چیز خوبه اگر یک مقدار قند خون رو بیاری پایین و چربی های غیر اشباع مثل روغن زیتون و مغزیجات رو بیشتر بخوری بهتر هم میشه

سالمه خداروشکر مشکلی نداره

اینم صفحه دوم ازمایشم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی
مامان محمدپارسا مامان محمدپارسا ۲ سالگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی