۷ پاسخ

من سلفری ندادم ولی آزمایش خون تعیین جنسیت دادم با آنومالی و انتی یکی بود

بله من جفتش رو رفتم درست بود

برای من درست بود ،هر دوبار که انجام دادم

بله مال من درست بود

برامن هنوزنرفتم انومالی.ولی گفت دختره

آره دقیق یکی بود چون کروموزوم نگاه میکنه اگه متفاوت باشه آزمایش خطا داره

هنوز انومالی نرفتم اما ازمایش سلفری درسته

سوال های مرتبط

مامان نور خدا 🧸💎 مامان نور خدا 🧸💎 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌ام بارداری