خانومای هم هفته من شکماتون در اومده ؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

اره شکم داروم

یه کوچولو اره ☺️

ن من شکم ندارم فعلا

نه نفخه

نه من تازه از 24 شکمم اومد بالا

نفخه

ارههع. چون از قبلشم شکم داشتم 🤭

از من یه قلمبه در اومده اینقدرم ذوقش و دارم

من تازه یه کوچولو بالا امده

از ۲۰ هفته
الان انگار روز میشمره🥴

من یکم در آمد اونم هعی میره تو میاد 😂😂😂🤷🏼‍♀️

نه شکمم بزرگ نشده فقط معده ام نفخ داره

‌نه فقط نفخ

سوال های مرتبط

مامان 👶دردونه من👶 مامان 👶دردونه من👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهلا خانم 🩷 مامان مهلا خانم 🩷 ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری