۸ پاسخ

وای از دسشویی رفتن نگو که داغونم

اگه ازمایش ادرار دادی عفونت نداشتی دفع پروتیین قند نداشت
و قند ناشتایی خوبه اوکیه

وای منم یکسره دستشوییم جوری که تشنمم میشه از ترس دستشویی آب نمیخورم😬😬

اوف منم پدرم درومده

منم همینجوریم عزیزم من ک فقط مونده جامو دیگه بندازم در دستشویی

من دیگه خسته شدم از بس میرم

اره‌منم همیجورم

https://t.me/+rR00eEBhUExiNzU0
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@bahar2050

سوال های مرتبط

مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته نوزدهم بارداری