۷ پاسخ

من دوتادخترام 140بوداین یکی 166ولی نمیدونم جنسیتش چیه

برای من 148...پسر بود

مال من ۱۳۰ بود هنوز نمیدونم جنسیت

مال من ۱۴۱هنوز نمیدونم جنسیتشو

مامان ایلکای رفتی سونو قلب

من انروز رفتم ۱۸۰ بود

مال من ۱۶۴ بود قربونش برم 🥹😍

ربطی داره به جنسیت بچه؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵❤️ مامان امیرعلی🩵❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی