سلام این مثبته؟؟؟بتا خیلی بالا نیست؟

تصویر
۸ پاسخ

بتا بالا یعتی یا لقاحت خیلی زود گرفته
یا دوقلو

خداروشکر واقعا باورم نمیشه

مثبت عزیزم بتا من هم بالا بود

الان میترسم بالا باشه

رابطه یادم نمیاد

بی بی زدم مثبت بود

مثبته مبارکه عزیزم انشالله به سلامتی

دو هفته فک‌کنم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۲ سالگی
مامان ملیسا🧚وتودلی💚 مامان ملیسا🧚وتودلی💚 ۲ سالگی
مامان میلاد مامان میلاد قصد بارداری
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان‌و‌آنیل 🩷 مامان شاهان‌و‌آنیل 🩷 ۳ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی