۵ پاسخ

من همش تو غذام فلفله

وای من خیلی دوس دارم.اشتهامو خیلی باز می‌کنه.بیشتر وقتا میخورم.
از دکترم پرسیدم گفت اگر تند نباشه مشکلی نداره.همیشه شیرین میگیرم

منم خیلی میخورم با غذام

انقدر دلم میخاد عادت داشتم همیشه باغذام میخوردم ولی الان هم بخاطر گرمیش هم لک میاره نمیخورم

عزیزم فلفل گرمه ها

سوال های مرتبط

مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی