۲ پاسخ

بیمه قبول میکنن اتفاقا من الان آزمایش نوشته میرم اونجا ، چون خیلی خوبه زود جواب رو میده ، جوابشم دقیقه

من گلوکز که ن ولی همه ازمایشام رو چندساله اونجا میدم اره کلا دولتیه دیگه بابیمه هست هزینه هاش خیلی پایینه برو باخیال راحت

سوال های مرتبط