۴ پاسخ

وقتی رفتی برو باجه۱۱فکنم بود نمیخاد نوبت بگیری برای بار داری نیاز به نوبت نیست زود راحت میندازن

آره عزیزم.

خودم که نرفتم ولی یکبار اونجا بودم دیدم خانمه اومده بود برا آزمایش گلوکز

بله من رفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری