۳ پاسخ

عزیزم خیلی سخته بچه خیلی اذیته ویروس بدی گرفت حداقل یک هفته ای زمان میبره بهتر شه من بچم دوهفته درگیر بود جونمو گرفت خیلی سخته فقط میخوام این سن بگذره بزرگ شه راحتتر بشم هرچند با این غذانخوردنش امیدی به بزرگ شدنشم ندارم

براش ساشه روتارین بگیر
دم کن
کوچولو کوچولو بده بخوره

شوهر منم همینطور فقط دعا میکنم اون گوشیشو دزد بزنه

سوال های مرتبط

مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامانا خواهشا اگه میدونین کمک کنین
دخترم خیلیییی گریه میکنه
از اولش اینجوریه
کسی میاد خونمون گریه میکنه جایی میریم گریه میکنه بغل باباش نمیره همش بغل منه
چندبار دکتر هم بردیم گفتن مشکلی نداره
اصلا سرش عصبی بشم یا داد بزنم هم نداشتم
اصلا به زور جایی هم نبردمش
تا میام غذا بخورم یه چیزی بهونه میکنه گریه میکنه دیگه غذا هم نمیخورم
مثلا آب بخواد باباش بده گریه میکنه خودشو پرت میکنه زمین که چرا مامان نداد شدیداااا تا ۱۰ دقیقه اینا همش گریه میکنه و قهرم میکنه و نمیذاره بغلش کنم
یا داداشم اینا خونمون مهمون بودن دخترمم بغلم بود ظرف غذاشم دستم بود میخواستم بشینم سر سفره بشقاب دخترمو دادم زن داداشم بگیره من بشینم سر اینکه چرا بشقابشو دادم به زنداییش انقدر گریه کرد نذاشت بشینم زمین اصلا اون بیچاره ها هم مونده بودن تا رفتنشون گریه کرد با هیشکی هم اروم نمیشه
یا یکی به بالش و پتو و عروسکش دست بزنه کلی گریه میکنه
یا یکی بوسش کنه غیراز من باز همینطوره
من یه دسشویی میرم بیام این بچه هلاک میکنه خودشو
نمیدونم دیگه چیکار کنم از ریخت و قیافه و اخلاق افتادم از دستش
همه میگن درست میشه اما تا کی؟ چرا باید این همه حساس باشه و گریه کنه؟
شب تا صبح رو پامه دیگه کمرم و پاهام خشک میشن یه چند دقیقه به همسرم میگم بذاره رو پاش ببینه من نیستم باباشه انقدر گریه میکنه که حد نداره