۶ پاسخ

از شیاف بروفن استفاده کن

شربت رو باید نصف وزن به سی سی بده
یعنی ۷.۵ سی سی

۷و نیم سیسی یعنی نصف ق غذاخوری بهش استا بده ،شربتش نه قطره

۳۰ قطر مگه نوزاده
شیاف بزن
من دخترم هم الان تب داره شیاف زدم
۱۲۵ کودکان ۴سال و نیمشه

شربت بده

شربت میدادی این سن قطره فایده نداره
ی ساعتی صبر کن ببین پایین میاد

سوال های مرتبط