سلام خانما کسی تو هفته من هست بچش ۴و۵ساعت لگد نزنه؟

۵ پاسخ

اره عزیزم

به نظرم یه موجود زندس و نیاز به خوابم داره.منم فقط دغدغم همینه چرا لگد نمیزنه

تو هفته های تو بودم ارع یه بار از شب تکون خورد تا ساعت 3 بعد ظهر یه تکون کوچیک نخورد بعدش شرو به تکون خوردن کرد

بله عزیزم
من چهار پنج ساعت که هیچی 😂😂دو روز هیچ حرکتی نمیکرد

بله ، طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وششم بارداری