۹ پاسخ

من از دسشویی ک میخوام بلندشم اینجام خیلی درد میکنه منقبض میشه انگاری

منم اینجا سمت چپم بشدت درد داره در حالیکه بچه سمت راست شکممه

منم دیشب داشتمممم قشنگ حس میکردم رباطه

منم دارم دو طرف رو‌مخصوصا سمت چپ شدیده
واژنمم هست

ترشحاتمم زیاد شده حالت لوسیونی داره گاه غلیظ گاه رقیق

منم گاهی مواقع دارم مواقعی که دراز کشیده امو میخوام پاشم

منممم

رباطه طبیعیه داره کش میاد

چون کش میایی😮‍💨

سوال های مرتبط