۱۷ پاسخ

برو منم ۱۵هفته۶روزم بود رفتم تعیین جنسیت ایشالله که هرچی هست صحیح سالم بغلش بگیری 🥹

مبارکه عزیزم ان شالله بسلامتی بغلش بگیری😍🤲

پسررر

انشاءالله همون چیزی باشه ک خودت می‌خوایی
خبر بد چی بود

پسره

احساس میکنم پسره

پسر🙂

حتما بیا وخبرشو بده

حس میکنم پسمله

پسره چون زاویه داره جمجمش

از اونجایی که عکس ابی میزنه پسر😂😂

پسر..

من میگم دخمله

دقیقا چن هفته ای؟

چقدر زود میری میخوای واسه جنسیت بری فقظ؟

پسر

انشالله همونی باشه ک میخای

سوال های مرتبط

مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد