۶ پاسخ

نه بابا
من وقتایی که یادم میره شبا بهش میدم تو خوابشم مشکل ایجاد نمیکنه

رفلاکس داره؟قطره آد رفلاکس رو تشدید میکنه.تقسیم بندی کن تو طول روز کم کم بهش بده

من شب دادم یبار راحت خوابید فرقی نداره شب روز بدی بی خاب نمیکنه

روز قطره رو بده

ن فک نکنم.

آره من یجا خوندم ویتامین د۳باعث کم خوابی میشه برا همین بهتره صب بدی

سوال های مرتبط

مامان هوراد مامان هوراد ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی
مامان آقا سبحان مامان آقا سبحان ۱۳ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی