سردرد توی این هفته دارین؟ بخاطر چیه؟

۷ پاسخ

من از سردرد فوق شدید همراه سرما خوردگی رفتم دکتر خیلی خوب
دکتر گف سردردات خیلی عجیبه..غیر سرما خوردگی مدل میگرنیه احتمالا بخاطر بارداریه

احتمال ندادن بچت چیه؟

منم سر درد میگرفتم دکتر گفت فقط استامینوفن ساده بخور ،کدئن نباید بخوری

منم شدید دارم دیروز از دکتر پرسیدم گفت استامینوفن ساده یا کدین میتونی بخوری

البته فشارت رو هم چک کن

طبیعیه شقیقه درد هم هست توش

تغییرات هورمونی، طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩵💙شاهان🩵💙 مامان 🩵💙شاهان🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیانا👶🎀 مامان لیانا👶🎀 ۵ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری