دوستان جاروبرقی کشیدن ضرر داره؟؟

۸ پاسخ

ضرر نداره اما دکتر من گفت باید رعابت کنم گفت جارو به کمر و دل خیلی فشار میاره
اگه مورد خطرناک یا دور از جون سابقه سقط نداری خیلی اروم میتونی کار کنی

اره خیلی زیاد اصلا نکش

فکر میکنم جارو برقی به کمر خیلی فشار بیاره
چون دوستم عمل دیسک کمر داشت دکتر گفته بود تا دو ماه جاروبرقی قدغن
تحت هیچ شرایطی پا نشی جارو بکشی
برای همین میگم حتما خیلی به کمر فشار میاره

منم ماه های اول شوهرم جارو میکشید خیلیی کنم حالم بود همه کار میکرد ولی تازگیا نمی‌دونم چش شده اصلا کمکم نمیکنه منم بعضی موقع ها نشسته میکشم

نه والا من ازاول بارداریم جارو نکشیدم چون به کمرو شکم فشار میاد..بنده خدا مامانم میاد میکشه

نباید به خودت فشار بیاری عزیزم بینش استراحت کن جارو بلند نکن مواظب خودت باش

جاروبرقی کشیدن جزو کارهای سنگین برای چند ماه بارداریه ...انجام نده هفته ای یکبار بده شوهرت انجام بده..چند ماه به خودت استراحت بده مراقب کوچولو ی تودلیت باش🌹🌹

جا رو رو بلند نکن سعی کن هلش بده و بینش استراحت کن مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری