شربت نئوزینک کسی میده؟راضی بودین

۲ پاسخ

داداشم قبلا می‌خورد خوب بود اشتها آور
ولی چون به سختی قطره و شربت میخوره دیگ ندادیم بهش

بله من به دخترم میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۴ ماهگی