بقیه رو نمیشناسم اما سارا داوودی عالیه
عمویی بهترین دکتر دنیا، ❤️
داوودی عالیه
داوودی عالیه
من بعد از دوتا سقط رفتم پیش دکتر عمویی باردار شدم
قطعا دستای خدا رو زمینه
عااالین
پر از حس خوب
پر از امید
و خودشو اصلا نمیبینه فقط میکه خدا خدا خدا
دستشون خیلی خووب برا من
و من با اینکه طبیعی بدون دارو باردار شدم اما لطف کردن منو تا الان ویزیت کردن
چون گفتم حس خوب بهم میدین دکتر
هم خودشون هم منشی و ماماشون
حررف ندارن
به شدت توصیه میکنم بری
با اینمه من طول سرویکسم لب مرز بود هیچوقت ایترس و ترس بهم نداد و همش میگفت همه چی عااالیه اما خودت مراقبت کن و احتیاط کن
شمالی
عمویی و داوودی بهترن ، رستمی ک خودش نیس دست گویا مددی و غلامپور و....
دکتر داوودی بهترینه بین تمام این دکتر ها تشخیص درست درمان درست و با حوصله و خوش رو
دکترشمالی
دکتر رستمی که خودشون کار نمیکنن دیگه بخاطر کهولت سن، دکتر عمویی یه خورده بی اعصابه، دکتر داوودی یه دکتر صبور و فوق العاده
دکتر عموی فقط برا نازایی و آی وی اف هستن و از بهترینهان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.