۱۱ پاسخ

بقیه رو نمیشناسم اما سارا داوودی عالیه

عمویی بهترین دکتر دنیا، ❤️

داوودی عالیه

داوودی عالیه

من بعد از دوتا سقط رفتم پیش دکتر عمویی باردار شدم
قطعا دستای خدا رو زمینه
عااالین
پر از حس خوب
پر از امید
و خودشو اصلا نمیبینه فقط میکه خدا خدا خدا

دستشون خیلی خووب برا من
و من با اینکه طبیعی بدون دارو باردار شدم اما لطف کردن منو تا الان ویزیت کردن
چون گفتم حس خوب بهم میدین دکتر
هم خودشون هم منشی و ماماشون


حررف ندارن
به شدت توصیه میکنم بری
با اینمه من طول سرویکسم لب مرز بود هیچوقت ایترس و ترس بهم نداد و همش میگفت همه چی عااالیه اما خودت مراقبت کن و احتیاط کن

شمالی

عمویی و داوودی بهترن ، رستمی ک خودش نیس دست گویا مددی و غلامپور و....

دکتر داوودی بهترینه بین تمام این دکتر ها تشخیص درست درمان درست و با حوصله و خوش رو

دکترشمالی

دکتر رستمی که خودشون کار نمیکنن دیگه بخاطر کهولت سن، دکتر عمویی یه خورده بی اعصابه، دکتر داوودی یه دکتر صبور و فوق العاده

دکتر عموی فقط برا نازایی و آی وی اف هستن و از بهترینهان

سوال های مرتبط