۷ پاسخ

اگه زیاد نیست کاری نداشته باش

ن مشکلی نداره اپلاسیون

منم خیلی زیاد شده ولی میگن بعد زایمان می‌ریزه میترسم دست بزنم بعدا بیشتر بشه

من شیو میکنم

من با ماشین صورت تراشی میزنمش😐

من ژیلت کشیدم متاسفانه یکم کلفت شدن 🤦🏻‍♀️

اگه زیاد نیست بیخیالش شو‌بعد زایمان همه میریزع

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ش مامان جوجه ش هفته سی‌وپنجم بارداری