سویق و سرلاک نور کسی خریده نظرتون چیه؟

۲ پاسخ

نور نمیشناسم ولی آی‌بانو خریدم راضی ام

نظر من اینه سرلاک های خارجی که خانه کودک داره عالی هستند و همه ویتامین ها و مواد مغذی مخصوص نوزاد رو داره

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی