خانما کسی اینجا کیست بارتولن داشته درمانش چی بوده؟

۴ پاسخ

عزیزم شما بارتولن داشتی خوب شدی؟

من دارم الان دوساله وقتی حامله بودم در اومد اونوقت دکتر با آمپول چرکشو در اورد الان بزرگه و دکتر گف باید جراحی بشه ولی هنوز نکردم

من زمانی ک میخوام پریود بشم گه گداری درد میگیره وگرن دردی ندارم

من دارم الان پنج ساله رفتم دکتر گف نیاز ب جراحی نداره اگ بزرگ شد ابسه کرد اونوقت باید جراحی بشه ب من گف دارو نداره

سوال های مرتبط