اره من پر سینه هام هست یه بزرگم زير بغلم.
آره من بچه اولم ۳ سالش بود کیست های ریز سینم داشت درد هم میکرد
ویتامین ای خوردم خوب نشد یه قرص هورمونی بهم داد که تا خوردم پریود شدم یک دوره خوردم خوب شدم
سعی کن سردیجات هم زیاد نخوری
دمتون زنجبیل خیلی تاثیر داره البته اگه خدایی نکرده توده نباشه
اره من دوتا سینه هام داشت سالی یکبار گفت سونو بده
چیزایی که مضره نخور
ویتامین ای باید بخوریبا گل مغربی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.