۴ پاسخ

اره من تحت نظرش بودم تا هفته نوزدهم

چون مادرم اونجاست مشکل زایمان زودرس دارم میترسم بیام باز دکتراش خوب نباشن

من خونم مشهد هستش سرکلاژ شدم اونجا دکتر خوب هستش؟

دکتر چیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری