۴ پاسخ

من بعد هر وعده غذایی آدامس میخورم و یکی دو هفته هم مرتب پنتوپرازول ۲۰ خوردم دیگه خیلی بهتر شدم. الان گاهی که بد میشم یه پنتو میخورم فقط

طبیعیه گلم منم هفته های شما همینجوری بودم

ببین ب چ غذایی حساسی اونو نخور

منم دقیقا همین مشکل رو دارم بشدت اذیتم ولی دوروزه ادامس میجووم بعد از هر وعده غذایی احساس میکنم یکم ارومترم

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری