۶ پاسخ

۷۰درصدمال جنسینت هست امکان داره بچه ات پسر باشه من خودم تجربه داشتم پسربود

پس چرا من برعکس هرچی میخورم سیر نمیشم ؟؟ همیشه گشنم 😂😂

منم اوایل اینجوری بودم با آب زنده بودم.هر چی هم میخوردم توگلوم گیر میکرد و تو معدم مثل سنگ میشد .فعلا جنسیت نامشخص😅

منم اصلا اشتها ندارم بزووور چیزای ابکی میخورم و میوه

منم اصلا دوست ندارم چیزی بخورم دارم از گشنگی میمیرم یچیزی میخورم

منم اینطوریم کلا بی اشتهام۶کیلو وزن کم کردم

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فریاد مامان فریاد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری