۳ پاسخ

من دختر اولم۳۷هفته و پنج روز زایمان کردم با وزن ۳۳۰۰..... دستگا رفت بخاطر زردی نه بخاطر چیز دیگه

من ۳۷ هفته سزارین شدم دستگاهم نرفت

من ۳۷هفته ۵روز دکترم گفته

سوال های مرتبط