دختر من گریه میکنه اشک نداره🥲 طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

وای من چقد استرس داشتم سر این موضوع
اولین اشکش سر واکسن دو ماهگی دراومد🥲

مامان لنا

از بیمه تکمیلی استفاده کردین شما عزیزم؟

عزیزم تو پیام ها دیدم شما پیش دکتر نیک نفس بودین
میشه بهم بگین چن هفته نامه سزارین تون داد؟؟ خواهش میکنم جواب بدین برام خیلی مهمه

دختر من تازه در حد یه قطره اونم به زور 🥲😂

بله عزیزم مجرای اشکش یواش ماساژ زده تا باز شه اکثر بچها اینجورن

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری