۵ پاسخ

ای بابا چیکار ب بچه دارید خوب بود شب و روزتونو ازتون میگرف بزا راحت بخوره بخوابه رشد کنه

خوبه که گریه نمیکنه پسر من همش در حال گریه کردنه اونقدر حالم بده خستم کرده 🥲🥲

خداروشکر تو رو خدا ایراد الکی از بچتون نگیرید😅 الحمدالله آرومه و شما همه نیاز هاشو بر طرف میکنی دیگه گریه برای چی بکنه

غدد اشکی😅

آره طبیعیه،بچه تا چند وقت بعد از تولدش،غغد اشکی چشماش اشک تولید نمیکنه و بچه تو هم ارومه،چیکارش داری خوب

سوال های مرتبط