ای بابا چیکار ب بچه دارید خوب بود شب و روزتونو ازتون میگرف بزا راحت بخوره بخوابه رشد کنه
خوبه که گریه نمیکنه پسر من همش در حال گریه کردنه اونقدر حالم بده خستم کرده 🥲🥲
خداروشکر تو رو خدا ایراد الکی از بچتون نگیرید😅 الحمدالله آرومه و شما همه نیاز هاشو بر طرف میکنی دیگه گریه برای چی بکنه
غدد اشکی😅
آره طبیعیه،بچه تا چند وقت بعد از تولدش،غغد اشکی چشماش اشک تولید نمیکنه و بچه تو هم ارومه،چیکارش داری خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.