۳ پاسخ

تا چهار ماهگی هیچ اشکی ندارن

خیلی زوده
بمیرم واس دخترم سه هفتگی اونقدر گریه کرد جیغ زد از چشماش اشک اومد

چون همه نوزادا اشک ندارن
دو ماهگی ب بعد اشک میاد

سوال های مرتبط