مامانا رفلاکس شیر بچه ها تا کی هست؟ کی خوب میشه

۳ پاسخ

از کجا میفهمین رفلاکسه؟

برای ما تازه شروع شده 😥😥😭

بستگی داره
پسر من تا یسال ، یسال و نیم رفلاکس داشت
من خودمم تا دو سه سالگی داشتم

سوال های مرتبط

مامان مسیحا💙🧸 مامان مسیحا💙🧸 ۳ ماهگی
مامان رایان🩵🐣 مامان رایان🩵🐣 ۱۷ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۰ ماهگی