این رفلاکس تا کی با بچه ها هست؟😭😭😭

۳ پاسخ

عزیزم بستگی داره بعضی ها تا شش ماه بعضی ها تا یک سال

منم اینجوره تا وقتی که غذا بخورن خوب میشن

عزيزم علايم رفلاكس چيه چون بچه منم بالا مياره

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵🐣 مامان رایان🩵🐣 ۱۷ ماهگی
مامان دارا مامان دارا ۴ ماهگی
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۰ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی