۳ پاسخ

عزیزم تنظیم کن هر دو تا سه ساعت شیر بدی اگر شیرخشک میدی اصلا غلیظ درست نکن چون سنگینه حتما بعد از شیردهی آروغشو بگیر دکتر ببر شیر خشک مخصوص رفلاکس تجویز میکنه

تا ۵ ماهگی هم ممکنه طول بکشه ، واسش شیر خشک آپتامیل AR بگیر ، قطره آد هم مهمه تحقیق کن ببین چه مارکی واسه رفلاکس خوبه

اعلام رفلاکس چیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۰ ماهگی
مامان دارا مامان دارا ۴ ماهگی
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی