۲ پاسخ

هرچی سن بارداری بر بالا تر احتمال اینکه طول سرویکس بیاد پایین هست و طبیعیه . چون بچه وزن میگیره فشار میاد به رحم.
ولی اینای که شما گفتین منم دارم طبیعی بلاخره وزن و فشار رو کمر هست درد گرفتن پیش میاد

با سرویکس ۳۰ خودت کاراتو میکنی یا ن منم دیروز رفتم سونو ت هفته ۲۵ سرویکسم ۳۰ بود

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری